Over ons

Over ons

Maak kennis met de wereld van Blue Bees: no-nonsense creativiteit, digitale innovatie en high level performance. Een mix van jong geweld en ervaren rotten.

Ons werk

Ons werk

Maak kennis met de wereld van Blue Bees: klanten van allerlei slag, van klein tot groot, van consumer products tot B-t-B. Allen met hetzelfde doel: succesvol zijn.

français Contact

Over ons

goedemorgen, Welkom bij Blue Bees

Creative agency in Antwerpen

 

Good mornin’ Belgium. This is your favorite station Blue Bees. Straalt de zon buiten of is het grijs? In de file hobbelen of vlotjes cruisen vandaag? Maakt ons niks uit, elke dag is ‘worth living’, een uitdaging in onze hoofden. Scherpe taal vinden om met consumenten te praten, relevante concepten uitdokteren, digitaal on the edge blijven en onze beloften nakomen. Niet met gezwets maar in facts en figures. Welkom bij Blue Bees.


Blue bees,
Humanizing brands

Of had je iets simpeler verwacht?

 

Even serieus, Blue Bees behandelt en bekijkt merken als quasi-menselijke wezens. Weet je nog de tijd dat er slechts één Vlaamse TV-zender was (de ‘reclam’ ontdekten we op Nederlandse of Franse zenders), dat commercials vooral in de bioscoop bekeken werden en merken gewoonweg hun gangetje gingen. Zonder al teveel tegenspraak. Their way or the highway!

Vandaag is dat, door hypersnelle interactieve media, kompleet veranderd. Klanten en merken keuvelen gezellig en geregeld to-the-point met mekaar. Ze tonen mekaar emoties, maken ruzie of zijn verliefd (of beide), kiezen tijdelijk of forever nieuwe ‘vrienden’, proberen mekaar te verleiden (of het schip drijvende te houden), praten 24/7 met mekaar of voor een tijdje helemaal niet meer. Net…als mensen.

Dat bedoelen we met ‘humanizing brands’. Doordat we die mechanismen en gedragingen door-en-door kennen en er ons elke dag verder in verdiepen, helpen we merken dichterbij hun klanten te komen. En klanten dichterbij merken. ‘Je kan dan wel veel data hebben, je moet nog altijd een date kunnen versieren*’! Zo werkt dat inderdaad, denken wij - ook.

* Met dank aan collega Jens van Mortierbrigade

Onze diensten

Dit is waar we goed in zijn

Sterke jongens als we zijn (en daarmee bedoelen we ook onze vrouwen), kunnen we veel: steekhoudende strategieën bedenken en uitwerken, zowel fluks online als impactvol offline, relevante campagnes opzetten, grafisch het onderste uit de kan halen zodat je communicatie niet alleen to-the-point is maar ook mooi of boeiend. Of beide. Wat finaal moeten we mensen boeien; iets laten zien of horen wat hen ‘pakt’. ‘En cours de route’ meten en tracen we alles. Want de kassa mag wel rinkelen bij onze klanten. ‘Moet’ zelfs.

Sommige dingen kunnen we evenwel niet - geloof nooit wie beweert alles te kunnen…! - en dan werken we met externe experten.

Jong geweld & oude rotten

Wim Hox

Head of Blue Bees

Stefan Holsters

SEO & SEA Specialist

Jenoff Van Hulle

Head of Digital

Guy Van den Broeck

Head of Strategy & Creative

Geert Buntinx

Senior Art Director

Frederic Dethoor

Senior Account Manager

Caroline Vola

Head of Account Management

Anke Baeten

Account Manager

Randy De Klerck

Digital Account Manager

Michiel Dierickx

Social Media Marketer

Breaking news

soms flauw maar nooit fake…


werken bij blue bees

work.play.sleep.repeat.

Als we nieuwe medewerkers zoeken, staat het hier. En als we niemand zoeken,moet je zelf opvallen. Dan zien we graag je vrijbijvende CV komen. Als we verrast worden, weet je maar nooit!

Solliciteer via info@bluebees.be

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Ons werk

+/-0

inschrijvers werden ingeschat door de klant.

Want heelwat fases moesten doorlopen worden. Dus toch wat drempels.

0

inschrijvingen

Zo veel mensen tekenden finaal in op de wedstrijd, en de afsprakenagenda op Batibouw zat meteen barstensvol.

0

projecten haalden de finale

De winnaars mochten een VIP-dag op de 60ste E3-Harelbeke wielerwedstrijd beleven.

0%

meer verkocht

Bovengemiddelde stijging in verkoop van de GYPROC-platen in de bepaalde periode

overtuigd van onze kwaliteit?

Gyproc & Batibouw, da’s een natuurlijke combinatie. Een succesvolle vooral. En vooral leuk omdat we dan zelf Batibouw in alle hoekjes en kantjes kunnen verkennen

Guy Van den Broeck / Head of Strategy & Creative

FCR Media

DCB

Over ons ons werk